میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟
سرخط خبرها

سریال‌های جدیدی که پاییز روی آنتن می‌روند + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۵۵۶۰
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
سریال‌های جدیدی که پاییز روی آنتن می‌روند + زمان پخش
فصل جدید «مستوران» و «محرمانه» قرار است در شبکه‌های یک و سه پخش شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با آغاز فصل پاییز، سریال‌های تلویزیون رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد. با شروع فصل پاییز، سریال‌های جدید «محرمانه»، «مستوران»، و... از آنتن شبکه‌های تلویزیون میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، سریال «عاشورا» از امروز شنبه اول مهرماه، هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. پس از پخش این سریال، فصل دوم سریال «مستوران» به کارگردانی سیدعلی هاشمی جایگزین آن خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی در ۳۸ قسمت برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد. محمد حنیف نویسندگی این مجموعه را بر عهده داشته و عطا پناهی تهیه‌کننده آن است.

«مستوران» روایت‌گر ماجرا‌هایی تلفیقی از داستان‌های کهن ایرانی مانند هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه است که در شهری به نام «مستوران» رخ می‌دهد. «مستوران» داستانی کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند. داستان سریال مستوران فصل دوم هم در ادامه داستان فصل اول روایت می‌شود.



شبکه سه سیما که هم اکنون با پخش سریال «رحیل» همراه با مخاطبان خود است پس از اتمام این سریال، مجموعه تلویزیونی «محرمانه» را از جمعه هفتم مهرماه روانه آنتن مى‌کند. سریال «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی، تازه‌ترین مجموعه شبکه سه سیماست که در ۲۴ قسمت به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی ساخته شده است.

این سریال روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند.

همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد مرکز سیمافیلم دو سریال الف فاخر را برای شب‌های آخر هفته تهیه و تدارک دیده که به زودی جزئیات پخش آن اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->